Що таке електронний підпис

Тема у розділі 'Загальний розділ', створена користувачем lisadi222, 20 вер 2023.

  1. lisadi222

    lisadi222 Пользователь

    Привіт усім! Я недавно чула про термін "електронний підпис" і цікавлюся, що це таке. Чи може хтось пояснити мені, що саме представляє собою електронний підпис і як він використовується в різних сервісах та програмах? Буду вдячна за вичерпну відповідь!
     
  2. Leonik

    Leonik Пользователь

    Вітаю! Електронний підпис - це спосіб підтвердження автентичності електронного документа чи повідомлення. Він генерується за допомогою криптографічних алгоритмів і включає в себе публічний та приватний ключі. Публічний ключ відкритий для всіх, а приватний відомий тільки власнику.
     
  3. xtools

    xtools Пользователь

    Електронний підпис дозволяє перевірити, чи документ не був змінений після того, як був підписаний, і чи був підписаний особою, яка має право це робити. Він широко використовується в електронних угодах, банківських операціях та інших сферах, де важлива автентичність та цілісність даних.
     
  4. Torro

    Torro Пользователь

    Привіт! Доцільно додати, що електронний підпис є еквівалентом звичайного рукописного підпису в електронному форматі. Він забезпечує надійний рівень безпеки, оскільки важко підробити чи змінити підпис без приватного ключа. В сервісі Депозит Сайн можете дізнатись детальніше, що таке електронний підпис. Почитаєте на сайті про безпечний спосіб підтвердження вашої особи та автентичності документів, які ви завантажуєте. Коли ви завантажуєте документи для зберігання, вам потрібно підписати їх за допомогою вашого електронного підпису. Це забезпечує надійний захист ваших даних та гарантує, що тільки ви маєте доступ до цих документів. Без електронного підпису, ніхто не може внести зміни чи переглянути їх.
     
  5. Nerpa

    Nerpa Пользователь

    Я також цим питанням цікавлюсь. А скажіть, скільки така послуга коштуватиме?
     
  6. Cegox

    Cegox Пользователь

    Зареєструйтесь на сайті Вчасно.КЕП. Як це правильно та швидко зробити є інструкція, можете переглянути відео. Далі, заповніть заяву, підготуйте документи, пройдіть
    ідентифікацію. Для цього потрібно завітати особисто у пункт обслуговування клієнтів. І все, можете отримати рахунок та придбати в особистому кабінеті ключі ЕЦП . Кваліфікований електронний підпис потрібен для отримання довідок та подання заяв в електронному вигляді, підписання юридичних документів у сервісах ЕДО, подання електронної звітності в державні органи контролю та інших ситуаціях, коли потрібен підпис. Але перевага ЕЦП у тому, що підписувати документи можна без особистої присутності. Електронний підпис має таку ж юридичну силу, як виконаний вручну.
     

Поділитися цією сторінкою